Розробка сайту усього за 800 грн

Сценарій свята до Дня Учителя

Мета: сприяти вихованню в учнів інтересу і поваги вчительської роботи, формуванню гуманних взаємин людини з людино.; розвитку артистичних здібностей учнів, збудженню інтересу до колективної діяльності вміння співвідносити власні інтереси і бажання інтересами і бажаннями інших людей.

Ведучий. Суворим і лагідним, мудрим і чуйним –

Тим, у кого на скронях зима,

Тим, хто недавно із стін інститутських,

Тим, хто відкрив на світи майбуття.

Вчить нас у праці висот досягати,

Вчить нас дорослих завжди поважати,

Всім, кому горде наймення учитель,

Ми найкращого хочемо бажати

І концертну програму для них розпочати.

Ведуча. Жовтневі квітнуть небокраї,

Гаптує лист мережний осінь.

І сонце, ясно посміхнувшись,

Голубить тиху срібну просинь.

Сьогодні якось особливо

Дзвіночок кличе срібно звучний;

В осінній день, усмішок повен,

Видзвонює врочисто й гучно.


Лунає дзвоник

Звучить пісня «Шкільна стежина».

Ведучий. Добрий день, любі друзі! Раді вітати вас у цім залі! Хочемо, щоб цей вечір став для вас відпочинком, джерелом веселого настрою.

Ведуча. Сьогодні ми з вами зібралися на традиційне свято працівників культури та освіти – свято Вчителів.

Ведучий. Свята приходять і відходять, змінюються дати і події, їх забувають і відроджують. Але День Вчителя святкувався завжди.

Ведуча. Адже всім ми пройшли крізь серце вчителя, яке було щедрим і люблячим.

Ведучий. Сьогодні в цей зал прийшли привітати вас, дорогі учителі, ваші учні. Всі ми різні, але вас любимо і поважаємо.

Ведуча. Тож для вас пісні і вірші,

Для вас анекдоти й жарти,

Для вас усмішки і квіти.

Виходять Король і Міністр. Ведуть діалог

Король. Все не можу! Справжній жах!

З вами в мене їде дах.

Міністр. Чекають всі від Вас сюрпризу!

Король. Який сюрприз? В країні криза!

Міністр. Що хоч давайте – треба дати,

В учителів сьогодні свято!

Король. Так, вчителі – потрібні люди,

Без них країни знань не буде.

Міністр. Я знаю! Кинем клич у каси

Й підем шукать сюрприз у маси.

На волі виростають крила.

Король. Тебе, мабуть, давно не били

Іди у школу і шукай,

Талантів там, хоч відбавляй.

Міністр. Та годі вже галасувати,

Потрібно учнів пошукати.

Король. Але ж це треба клепку мати,

Щоб святкове щось сказати.

Міністр. Не хвилюйсь, вони все знають.

Подивись хто їх навчає,

Справжні аси на землі.

Король. Хто?

Міністр. Великовільшанські учителі!

Номер художньої самодіяльності

Ведучий. Учительський колектив нашої школи можна порівняти з великим хором. У кожного вчителя свій голос, свої методи і прийоми навчання, але всі вони разом – хором сіють в наших душах розумне, добре і вічне.

Ведуча. Ти чуєш, як шумить Дніпро,

Як лине пісня журавлина.

То все на щастя, на добро,

То наша славна Україна.

Щербила у боях шаблі

І піднімалась на руїнах.

По всій землі, святій землі,

Гриміла наша Україна.

Не згасла променя зоря.

Не впала правда на коліна,

У кожній думі Кобзаря,

Живе, квітує Україна.

Ведучий. Дозвольте оголосити програму нашого вечора. Повідомляємо: в кількості годин вона твердо не виражена, тарифній сітці не відповідає, і переписувати, як то кажуть, хай вас Бог боронить, не рекомендується.

Ведуча. А що рекомендується?

Ведучий. По – перше – сміх, по – друге – гумор,

По – третє – жарт, а по – десяте – веселощі.

Ведуча. Всім тим, хто не хоче дотримуватися цієї програми, доведеться звітуватися перед завідуючим райво, а це не те, що на нараді при директору.

Ведучий. А працювати – треба, а на хліб насущий заробляти – треба, а чоловіка годувати – треба, а дітей на ноги піднімати – треба!

Ведуча. Та нашим вимогам немає меж. А найбільше вам усім треба відпочити, щоб сили прибавлялися, наснага і творчість не вмирала, і щоб про вас добра слава йшла.

Ведучий. Очолює наш прекрасний хор вчителів наш шановний директор школи.

Ведуча. А диригує хором – наш прекрасний заступник директора.

Звучить пісня про членів адміністрації

Ведучий. Якось Цицерон розмірковував: маючи поганих кравців – не матимеш гарного одягу, якщо погані пекарі – їстимеш не смачний хліб. Але … якщо матимеш поганих учителів-то не матимеш майбутнього.

Ведуча. Зате великовільшанські вчителі – найкращі. І продовження святкового концерту саме для вас.

Виступ молодших школярів.

  1. Шановні наші вчителі,

Прийміть вітання від найменших учнів.

Ми ці рядки читаєм від душі,

Щоб було більш у вас слухняних учнів.


  1. Ми вся так хвилювались,

Усі у мам своїх питались,

Чи на місці банти, стрічки,

Чи рум’яні у нас щічки,

Чи ви скажете про нас:

«Наші діти – просто клас!»


  1. Нам казали учні школи,

Що проблем у вас доволі.

І педради, і наради,

І об’їзд із районо.

Атестації, контрольні,

Перевірки з облоно.


  1. А ще у вас атестації,

Курси підвищення кваліфікації.

Знаємо: всього доволі,

Знаємо вимоги у школі.


  1. Клумби, щоб завжди цвіли,

У святкові й будні дні.

А ділянки щоб шкільні

Не стояли в бур`яні.


  1. Наші любі вчителі

У відпустки щоб не йшли.

Хай працюють тут на полі,

Часу в них і так доволі.


  1. В класах щоб усе блищало,

І на місці щоб лежало.

Інформація шкільна

Щоб у папках вся була.


  1. А досягнення шкільні

Хай учні носять в голові.


  1. Зрізи знань у нашій школі

Всім без виключень давали:

Це – в районі започаткували.


  1. Як же жити далі нам –

Наймолодшим школярам?


  1. А вам бажаєм в щасті жити,

Не хворіти, не тужити.

Наших внуків ще повчити.


  1. Щоб у всіх були квартири,

І машини, й дачі,

Щоб вас доля не минала,

Була гарна вдача.


  1. Особливі побажання

Класоводам – вчителям:

Щоб для кожного дитятки,

Ви були як мама й татко,

Щоб для кожного синочка,

Ви були як мама – квочка.

Виконується пісня ……..

Ведучий. Шановні вчителі! Давайте кілька хвилин пофантазуємо. Подивимось, чи не могли б ви прискорити хід закону «Про освіту» громадян шкільного віку. Тобто трошки помолодшати, уявити себе школярами і відвідати наші уроки.

Ведуча. Адже урок – це ваша стихія. Тільки тут ви почуваєтеся впевнено, добре, як риба у воді.

Ведучий. Сьогодні для суму в нас місця не буде,

Радість і сміх пануватимуть всюди.

Запрошуємо всіх активними стати,

Щоб настрій веселий, бадьорий всім мати.


Урок І. Дзвінок!


Ведуча. Мистецтво римування зародилося ще у стародавній Греції. Вміння добирати потрібну риму свідчить про те, що людина освічена, начитана, ерудована.

Знайомтеся вчителька римування . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . .  . .. . . .  . . . . . . . . .

-         Всі присутні в цьому залі – мої учні. Вам роздадуть щоденники, в які ви будете самі виставляти одержані бали за вдало придумані рими.

За 1 риму – 1 бал.

Найвлучніша рима – 3 бали.

Всіх запрошуєм до гри ми –

Віршувати поможуть рими.

З нами будь за кроком крок.

Починається урок.

-         Як це буде виглядати?

-         Наприклад. Наша школа невеличка – (ніби така рукавичка).

  1. На уроці б не сидіти ….                      (ми хотіли б побалдіти).
  2. Я вже зовсім не дитина …                   (заявила всім Ірина).
  3. На дворі погода гарна ….                    (не сидіти би тут марно).
  4. Я хотіла б почитати ….                        (і писати, й рахувати).
  5. В нас сьогодні ранок в школі ….         (гумору у нас доволі).
  6. Ах ці бали, ах ці бали …                      (вони нас уже дістали).
  7. Колишеться м’ята, тремтить далина … (доріг є багато, Вітчизна одна).

Підсумок.

Дзвінок!


Ведучий. Оголошуємо перерву. (Звучить музика.)


Сценка із шкільного життя.


Ведуча. Друзі! Це, звичайно, жарти!

Жаль, іде життя поволі.

За казку вдячні ми

Вчителям і школі.

Дзвінок. Починається ІІ урок.

Урок ІІ. Урок музики.

Вчитель __________________________________________.

Проведемо наш урок у вигляді гри «Відгадай мелодію».

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дзвінок. Перерва.

Художній номер

Ведучий. Гра «А галичани кажуть»

На запитання:

  1. Чи любиш ти ходити до школи?  Галичани кажуть6 – Так, але не сидіти там.
  2. Що ти робиш цілий день у школі? – Чека, коли відпустять додому.

Пограємо і ми в цю гру.

Я запитую – ви відповідаєте.

-         Навіщо будують мости? (Щоб річка під ними пливла).

-         Множина від слова дитина? (Галичани кажуть «Близнята»).

-         Чому курчата вилазять з яйця? (Галичани кажуть: «Бояться, щоб їх не з`їли).

-         Хто такий бродяга? (Галичани кажуть: «Турист без грошей»)

Адже вчитель повинен бути трохи актором і мати неабияке почуття гумору. Частіше запрошувати на свої уроки Момуса – бога сміху і жартів, щоб прогнати з уроків Морфея – бога сну. Будьте завжди веселі і життєрадісні. З святом вас. І ми продовжуємо наш чудовий концерт.

Ведуча. Дорогі наші вчителі. Сподіваємося, що наші уроки вам сподобались, вам було цікаво. Збережіть напам’ять свої щоденники.

Ведучий. Хіба буває школа без дітей,

І вчителем недоспаних ночей?

Ведуча. І в цей чудовий день

Прийміть від нас вітання

І найщиріші побажання.

Вітання від учнівського колективу:

  1. Любих наших мовників щиро ми вітаємо,

Гарні побажання ми їм посилаємо.

Вам даруємо чарівні ручки – швидко списки,

Щоби гарні лиш писали ви батькам записки.

Щоб лиш гарнії оцінки виводила ручка,

Щоб ви нею розписались, як буде получка.


  1. Математикам хорошим ми даруєм нині гроші,

Але гроші не прості – ні, ні, ні не золоті.

І не гривні, аж ніяк, і не мідний це п’ятак,

Не рублі червоні – не просто купони.

Жаль, не купите на них ні сала, ні м’яса,

Ні коробки сірників, а тим більше – квасу.

Все ж – радійте подарунку – це для усного рахунку.


  1. Ой, і гарний в нас фізрук!

Всіх дітей прибрав до рук.

Перейшов на вчителів –

На змагання їх привів.

Навчив грати в піонербол,

А пізніше – і в футбол

Будуть грати вчителі,

Стануть гарні з них гравці.

Щоб були завжди у формі,

Щоб були здорові,

Ми даруєм фізруку Галині Анатоліївні гантелі паперові.


  1. Довго довелось гадати,

Щоб це ще подарувати.

Скрізь – куди не глянь – нітрати,

Ніде стати, ніде взяти.

Думали – гадали і … намалювали

Овочі чудові, клінічно здорові,

Чисті без нітратів, можна споживати.

Учасники виконують жартівливі частушки.

  1. Чи малюю, чи пишу –

Завжди я спішу, спішу, -

Так багато задали,

Що робить нема коли


  1. Змалювати п’ять рослин

В зошиті з ботаніки,

Потім ще крилатий млин –

Історичну пам’ятку.


  1. Ті рослини в книзі гожі –

Любо подивитися,

В мене всі на віник схожі,

Що добряче витерся.


  1. Сьогодні день оновлення душі

У променисто ніжних сплесках свята.

Коли із серця вирвеш спориші,

В нім задзвенить мелодія крилата.

Хай вас минають спалахи журби,

Хай доля щастя стелить килимами,

Хай поміж нами буде назавжди

Любов, яку не вимовиш словами.

Учителю! За ваш невтомний труд,

За доброту безмежну, безнастанну

Сьогодні ваші учні віддають

Вам свою вдячність щиру і пошану!

Номер художньої самодіяльності

Ведуча. Вітаєм з Днем Учителя всіх вас –

Освіти днем прекрасним.

Хай наш народ порадує не раз

Ваш труд, що світлом сяє непогасним.

Ведучий. Нашим любим вчителям вдячні за роботу,

Вибачайте, що приносим багато клопоту.

Ведуча. Сили вам, наснаги, мужності й терпіння,

Щоб нерви не псували деякі створіння.

Ведучий. Любі, дорогі наші вчителі! Земний уклін вам, невтомні трудівники і терпеливі вихователі.

Ведуча. Знайте, що всі ваші учні, де б вони не були, люблять вас і несуть у своїх серцях золотий засів, який ви засівали своїми руками день у день, з року в рік.

Ведучий. Добра вам, щастя, слухняних учнів і сонячних днів. Віри, Надії, Любові!